- Doświadczenia edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością ruchową w codzienności szkolnej. Perspektywa biograficzna
Details zum Objekt: Doświadczenia edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością ruchową w codzienności szkolnej. Perspektywa biograficzna
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79647 ; https://doi.org/10.34616/22.19.209 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 696
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
The Phenomenon of Existential Dimensions of Utopian Thinking
Ersteller:Gara, Jarosław
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami motorycznymi poprzez funkcjonalizację odzieży roboczej
Ersteller:Napieralska, Lidia; Jasińska, Izabela; Śledzińska, Katarzyna; Witczak, Ewa; Jarzyna, Violeta
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Reflective experience in daily education – the pragmatistic insight
Ersteller:Paszenda, Iwona
Muzyka jako źródło przeżyć estetycznych w środowisku rodzinnym – doniesienie z badań
Ersteller:Majzner, Rafał
Typ:text
ACE study jako istotny drogowskaz dla kierunku działań edukacyjnych i profilaktycznych w systemie oświaty
Ersteller:Tomkowiak, Hubert
Typ:tekst
Principles that are respected by today’s students (example of the University of Wrocław)
Ersteller:Kędzior, Jolanta
Sens i możliwość edukacji w utopijnym urzeczywistnieniu. Refleksja pisana przypadkiem
Ersteller:Przanowska, Małgorzata
Typ:text
Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
Ersteller:Włodarczyk, Rafał