Szczegóły obiektu: Między „zdrowomyślnością” a „duszą chorą” – o pragmatyczności i konsekwencjach doświadczenia religijnego w życiu codziennym
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89169 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 169
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Twórca:Paszenda, Iwona
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Twórca:Paszenda, Iwona
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Red.; Turska, Katarzyna. Tłumacz; Turski, Marcin. Tł.
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona
Truth, reality and science in the views of American pragmatists with regard to Charles S. Peirce and William James
Twórca:Kusaj, Marcin
Współpracownik:Winiarski, Marcin. Red.
Matka Polka Pandemiczna - życie codzienne współczesnych matek w czasie pandemii
Twórca:Lewicka, Monika
Podmiotowość prywatnoprawna. Wolność – racjonalność – odpowiedzialność
Twórca:Kaczor, Jacek
Współpracownik:Wojciechowski, Bartosz. Rec.