- Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
Szczegóły obiektu: Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
PDF
Struktura
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł publikacji grupowej: ;
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133290 ; https://doi.org/10.34616/22.22.430 - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-01-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-12-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 208
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
Twórca:Ładyżyński, Andrzej
Typ:tekst
Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów. Deskrypcje i reinterpretacje
Twórca:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Typ:tekst
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Obraz polskiej rodziny w elementarzach szkolnych II Rzeczypospolitej
Twórca:Kochan, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Albański, Leszek
Obowiązek szkolny sześciolatka i jego codzienność jako wyzwanie edukacyjne — na tle reformy edukacji de lege lata i de lege ferenda
Twórca:Raszewska-Skałecka, Renata
Współtwórca:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
New Pole In New Poland. Upbringing according to Jan Stachniuk
Twórca:Gulanowski, Jacek