Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc.
marketing
innovations
EV
electric vehicles
EV
samochody elektryczne
marketing
innowacje
Barriers to entry into the automotive industry are absolute high ‒ only the biggest companies can afford a high capital investment. However, the small California startup proved that entering into this hermetic branch is possible. Tesla Inc. is one of the most innovative companies in the world ‒ despite its short history, it has revolutionized automotive industry and spurred the biggest game players into the action related with implementation of electrical drive innovations. Tesla’s success is the result of the unusual marketing strategy, that is not typical for its branch but, most of all, turned out to be effective in increasing capital volume and implementing innovations.
Bariery wejścia na rynek samochodowy, na którym działają olbrzymie koncerny, posiadające miliardowe nakłady na inwestycje, są ogromne. Jednak mały kalifornijski start-up udowodnił, że wejście na ten hermetyczny rynek jest możliwe. Tesla Inc. jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie, która mimo swojej krótkiej historii zdążyła zrewolucjonizować branżę motoryzacyjną, mobilizując światowych gigantów do rozwoju oraz wdrażania innowacji w zakresie napędu elektrycznego. Swój sukces zawdzięcza, nietypowej dla swojej branży, strategii marketingowej, która okazała się być skuteczna przy zdobywaniu nakładów finansowych oraz wdrażaniu innowacji produktowych.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena. Red. Wrzosek, Stefan. Rec.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94093 ISBN 978-83-66066-27-4
(Prace Naukowe Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego) (Finanse i Rachunkowość / Zakład Zarządzania Finansami Instytutu Nauk Ekonomicznych, ISSN 2451-3938 ; nr 4)
The use of this material is allowed only with accordance of applicable rules of fair use or other exceptions provided by law, and any broader use requires the permission of the authorized entity
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego
Making materials available on the basis of the agreement with the owner of the property copyrights
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Jul 6, 2022
Jan 3, 2019
1 335
1462
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/101303
Edition name | Date |
---|---|
Finansowanie innowacji produktowych a komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Tesla Inc. | Jul 6, 2022 |
Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Waniowski, Paweł Waniowski, Tomasz Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Niemczyk, Agata. Rec. Wicki, Ludwik. Rec. Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec. Światowy, Grażyna. Rec. Dejnaka, Agnieszka. Rec. Niezgoda, Agnieszka. Rec. Mruk, Henryk. Rec.
Jabłoński, Mariusz. Red.