- Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Group publication: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Abstract:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Last modification date: 2022-09-21
- You could also download the object's description in these formats:
See also
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Creator:Zamecka-Zalas, Olga
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Creator:Włoch, Stanisława
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Pedagogical internships – the preparation to play the role of a teacher or the introduction to the profession?
Creator:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta