- Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Details zum Objekt: Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
PDF
Struktur
Dom rodzinny w doświadczeniu (auto)biograficznym.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89181 ; https://doi.org/10.34616/22.19.087 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-04
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 379
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
The use of coaching in everyday school life
Ersteller:Kozielska, Joanna
Nie-miejsca w literaturze : Motyw hotelu w twórczości Josepha Rotha
Ersteller:Szkoła, Dawid
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Dom rodzinny jako kategoria pedagogiczna
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
An interwar family as portrayed by “Dom Rodzinny” (1925–1933)
Ersteller:Michalska, Iwonna
Typ:tekst
Coach, tutor… educator
Ersteller:Pękala, Joanna Ludwika
Biografia dorosłego dziecka – doświadczenie parentyfikacji i jej konsekwencje
Ersteller:Chojnacka, Barbara
Native language as a core value which creates the cross-cultural identity
Ersteller:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst
Beitragende:Szerląg, Alicja; Walasek, Stefania