- Coach, tutor... wychowawca
Details zum Objekt: Coach, tutor... wychowawca
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89346 ; https://doi.org/10.34616/22.19.223 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-07-08
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 664
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Ersteller:Kozielska, Joanna
Szkolni tutorzy i rodzice – sprzymierzeńcy czy wrogowie? Prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła – rodzice
Ersteller:Sarnat-Ciastko, Adrianna
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Nauczyciel i wychowawca Profesor Zygmunt Ruta (1932–2021) – życie i nauka
Ersteller:Ślęczka, Ryszard; Ruta, Adam
Typ:tekst
Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Ersteller:Piorunek, Magdalena
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Ersteller:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa