- Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Details zum Objekt: Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89164 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2023-12-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 234
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Ersteller:Humeniuk, Monika
Kobieta a socjalizm : marksistowska wizja miejsca kobiet w państwie, prawie i społeczeństwie
Ersteller:Sydor, Paweł
Typ:tekst
The Polish Women’s Fight for Emancipation: Socio-Cultural Contexts
Ersteller:Majka-Rostek, Dorota
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Woman for the woman in the world of Islam
Ersteller:Jedlecka, Wioletta
Beitragende:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację
Ersteller:Czerepaniak-Walczak, Maria
A human being as subjectivity and strangeness – the „weak” ethical project
Ersteller:Walczak, Anna