- Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Details zum Objekt: Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
PDF
Struktur
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95770 ; https://doi.org/10.34616/22.19.063 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-06-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 98
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Anarchism café racer
Ersteller:Antonów, Radosław
Typ:tekst
Teologia postępowa jako teologia inkluzywna i jej praktyczne zastosowanie na przykładzie ProgressiveChristianity.org
Ersteller:Skurczyński, Łukasz P.
Bruno Latour’s Theo-Ecologies and Eco-Theologies, or on the Pedagogical Potential of a Hybrid Language as an Inspiration for a Religious studies Pedagogy of Religion
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Ersteller:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst
Popkulturowe ilustracje utopii społecznych, czyli o edukacyjnym potencjale kultury popularnej
Ersteller:Jakubowski, Witold
Antonio Gramsci i pedagogika krytyczna. Hegemonia, edukacja i zadania intelektualistów
Ersteller:Kruszelnicki, Wojciech
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Etyka dla postchrześcijańskiego świata
Ersteller:Chmielewski, Adam
Typ:tekst