- 2. Inkluzywny potencjał pedagogiki religii
Publikationsgruppe: 2. Inkluzywny potencjał pedagogiki religii
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-05-18
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
The philosophy of religion and the philosophy of religious education
Ersteller:Moskal, Piotr
Social and cultural conditioning of upbringing in Tatar families in the Second Polish Republic
Ersteller:Wróblewska, Urszula
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Szerląg, Alicja
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Ersteller:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Between finity and infinity- religniousness and the experience of the life world
Ersteller:Humeniuk, Monika
Religia obywatelska i etyka protestancka w dobie prezydentury George'a W. Busha
Ersteller:Modzelewski, Bartosz
Typ:text
Beitragende:Sadowski, Mirosław; Bernacki, Włodzimierz; Carballo Pineiro, Laura; Chmieliński, Maciej; Citkowska-Kimla, Anna; Kimla, Piotr; Koprowski, William; Łuszczyński, Artur; Marszałkowska-Krześ, Elwira; Ravluševičius, Pavelas; Rzegocki, Arkady; Sawicki, Janusz; Sierpowska, Iwona; Sydor, Paweł; Tulejski, Tomasz; Urbaniak, Krzysztof
Neopoganizm — „religia narodowa” — w koncepcjach niemieckiej skrajnej prawicy (do 1945 r.)
Ersteller:Tomasiewicz, Jarosław
Typ:text
Beitragende:Jonca, Karol