- Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
Details zum Objekt: Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79625 ; https://doi.org/10.34616/22.19.187 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2649
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Understanding Daily Reality in Clifford Geertz’s Interpretive Anthropology
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Ideology and Utopia in the Social Imagination and the Self-Understanding of Individuals
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Daily life and reflexion. Searching for sources of adult learning
Ersteller:Frąckowiak, Anna
The ways of dealing with the conflict. Exploiting the potential of the conflict situations to intercultural understanding
Ersteller:Dragon, Agnieszka
Typ:tekst
Human Reflexivity Against the World of Meanings
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Ewolucja filozoficznego rozumienia pojęcia kultury
Ersteller:Koropczuk, Anna
Typ:tekst
Beitragende:Klat-Wertelecka, Lidia
Wpływ polityki kulturalnej na funkcjonowanie instytucji kultury w Polsce
Ersteller:Januszewska, Małgorzata J.
Beitragende:Winiarski, Marcin