- Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
Details zum Objekt: Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
PDF
Struktur
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Group publication title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133291 ; https://doi.org/10.34616/22.22.431 - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-01-12
- Zuletzt geändert am: 2024-12-12
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 544
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Mindfulness in family counseling and therapy experiences
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Typ:tekst
’Placement’ of the students within apprenticeship space – in view of constructivism theory
Ersteller:Malinowska, Joanna
School. The Social Role of Heterotopia
Ersteller:Archacka, Magdalena
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Place and space in education on the example of the activities taken by Primary School no. 82 in Wrocław
Ersteller:Czerwińska-Górz, Bożena; Muszyńska, Joanna
Typ:text
Dom rodzinny jako kategoria pedagogiczna
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Ersteller:Piasecka, Małgorzata
Wage versus efficient bargaining in a Cournot duopoly: A Preliminary Note on Welfare
Ersteller:Buccella, Domenico
Typ:tekst
Beitragende:Machaj, Mateusz; Dybał, Mariusz
Siberian Exile as a Space and a Place “Designated for Perdition”
Ersteller:Jędrychowska, Barbara
Typ:text