- Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
Details zum Objekt: Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
PDF
Struktur
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł publikacji grupowej: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133291 ; https://doi.org/10.34616/22.22.431 - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-01-12
- Zuletzt geändert am: 2024-07-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 452
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Praktyka uważności w pracy z rodziną. Z doświadczeń poradnictwa rodzinnego i terapii
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Typ:tekst
„Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
Ersteller:Malinowska, Joanna
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
Ersteller:Archacka, Magdalena
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Dom rodzinny jako kategoria pedagogiczna
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
Ersteller:Czerwińska-Górz, Bożena; Muszyńska, Joanna
Typ:tekst
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Ersteller:Piasecka, Małgorzata
Wage versus efficient bargaining in a Cournot duopoly: A Preliminary Note on Welfare
Ersteller:Buccella, Domenico
Typ:tekst
Beitragende:Machaj, Mateusz; Dybał, Mariusz
Syberyjskie zesłanie jako przestrzeń i miejsce „przeznaczone na zatracenie”
Ersteller:Jędrychowska, Barbara
Typ:tekst