- Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
Details zum Objekt: Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
PDF
Struktur
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Group publication title: ;
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133290 ; https://doi.org/10.34616/22.22.430 - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-01-12
- Zuletzt geändert am: 2024-12-12
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 206
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
The Significance of Place in Therapy and Counselling
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Typ:text
Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów. Deskrypcje i reinterpretacje
Ersteller:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Typ:text
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Obraz polskiej rodziny w elementarzach szkolnych II Rzeczypospolitej
Ersteller:Kochan, Katarzyna
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Albański, Leszek
Compulsory education of a child at the age of 6 and his everyday reality as educational challenge — de lege lata and de lege ferenda conclusions on the background of educational reform
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Beitragende:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
New Pole In New Poland. Upbringing according to Jan Stachniuk
Ersteller:Gulanowski, Jacek
’Placement’ of the students within apprenticeship space – in view of constructivism theory
Ersteller:Malinowska, Joanna