- „Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
Details zum Objekt: „Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89423 ; https://doi.org/10.34616/22.19.024 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 316
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
Ersteller:Archacka, Magdalena
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Ersteller:Piasecka, Małgorzata
Mit o powodzi i wydarzenia 1997 roku jako utopia konstytuująca tożsamość wsi Łany, Kamieniec Wrocławski i Jeszkowice
Ersteller:Achremowicz, Hanna; Kamińska, Kamila
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
Polacy na wileńskim pograniczu kultur: przestrzenie (nie)porozumienia a budowa międzykulturowej wspólnoty
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Ersteller:Rokicka, Anna