- Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
Details zum Objekt: Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
: ; :
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79774 ; https://doi.org/10.34616/22.19.174 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-09
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 6685
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Poziom osiągnięć w szkole średniej a oddziaływania rodziców w retrospektywnej ocenie studentek kierunków pedagogicznych
Ersteller:Ochojska, Danuta; Marmola, Małgorzata; Wańczyk-Welc Anna
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Praca z uczniem zdolnym w czeskiej szkole
Ersteller:Šťáva, Jan; Věchtová, Gabriela
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Rodziny polskie wobec wyzwań i zagrożeń pierwszej połowy XX wieku (w świetle „Szkoły”)
Ersteller:Wałęga, Agnieszka
Typ:tekst
Kształtowanie kompetencji społecznych na kierunku lekarskim w ramach przedmiotów humanistycznych
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Ersteller:Hłobił, Agnieszka
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Ersteller:Bielinis, Lidia; Dampc, Mateusz