- Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
Details zum Objekt: Motywowanie uczniów zdolnych jako czynnik aktywizujący do osiągania sukcesu edukacyjnego
PDF
Struktur
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79779 ; https://doi.org/10.34616/22.19.179 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-09
- Zuletzt geändert am: 2024-10-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1260
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Praca z uczniem zdolnym w czeskiej szkole
Ersteller:Šťáva, Jan; Věchtová, Gabriela
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Szkolne sukcesy uczniów i ich pedagogiczne uwarunkowania w świetle teoretycznej analizy problemu
Ersteller:Musiał, Ewa
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Oblicza sukcesu edukacyjnego widziane przez pryzmat pokonywanych trudności w nauce gry na skrzypcach
Ersteller:Zwiercan, Halina
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Wizje sukcesu edukacyjnego w szkole wyższej. Rozważania w perspektywie paradygmatów edukacyjnych
Ersteller:Sladek, Anna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Szkolnictwo chrześcijańskie w Polsce – sukces czy porażka?
Ersteller:Chyła (Kucharska), Anna Maria
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Kult sukcesu w kontekście kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Ersteller:Długosz, Katarzyna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Jak zapewnić uczniowi niepełnosprawnemu intelektualnie w stopniu lekkim sukces w edukacji matematycznej?
Ersteller:Kaiser, Izabella
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Why insight in psychotherapy does not always lead to behaviour change?
Ersteller:Załuski, Jacek; Kuncewicz, Dariusz; Lachowicz-Tabaczek, Kinga
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja