- Międzykulturowość w przestrzeni wileńskiego pogranicza kultur. Pedagogiczne studium codzienności młodego pokolenia Polaków
Details zum Objekt: Międzykulturowość w przestrzeni wileńskiego pogranicza kultur. Pedagogiczne studium codzienności młodego pokolenia Polaków
PDF
Beschreibung
- PLMET: http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:124416 - Language:
- Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/deed.pl
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2021-05-11
- Zuletzt geändert am: 2023-12-06
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 479
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Cultural safety as a premise of constructing the identity of young generation in the cultural borderlands. Towards which identity?
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Poles in the vilnius borderland of cultures: the areas of (non)agreements and establishing cross-cultural community
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Identity as identification in a situation of threat to cultural security
Ersteller:Drabarek, Anna
Typ:tekst
Klub Włóczęgów Seniorów w Wilnie (próba zarysu historii)
Ersteller:Srebrakowski, Aleksander
Typ:tekst
Filary współistnienia na pograniczu kultur
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
How to raise a reader. Poland’s cultural (in)securities in selected periodicals’ discourse.
Ersteller:Lendzion, Joanna
Typ:tekst
Collective memory and the cultural security
Ersteller:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst
The perception of institutions supporting families from the perspective of the experience of today’s Polish and foreign prisoners
Ersteller:Urbanek, Arkadiusz
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Szerląg, Alicja