- Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice
Publikacja grupowa: Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-03-05
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Myśl krytyczna w dobie antropocenu: dialektyka dystopii i utopii
Twórca:Brzeziński, Dariusz
Typ:tekst
Utopia edukacyjnych utopii
Twórca:Śliwerski, Bogusław
Rozczarowana ponowoczesność a status utopii/dystopiiwe współczesnym imaginariumi w praktykach kulturowych
Twórca:Bielska, Ewa
Typ:tekst
Kalopea Wojciecha Gutkowskiego i jej utopia edukacyjna
Twórca:Barański, Jarosław
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Demokracja, utopia, wychowanie
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Utopia a edukacja, T.6
Typ:tekst
Współtwórca:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Uwagi do heterotopii szkoły i jej utopijnej intencji
Twórca:Barański, Jarosław
Współtwórca:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał