Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy. Dylemat i wyzwanie edukacyjne
The child’s identity as an ideological obligatory construct. Educational dilemma and challenge
child
identity
ideological
construct of duty
education
dziecko
tożsamość
ideologiczny konstrukt powinnościowy
edukacja
The article aims to make people aware of the importance and the scope of an individually shaped identity in the complex process of shaping a child’s multi-range and multi-dimensional identity.
Artykuł ma na celu uświadomić znaczenie i wagę zakresu tożsamości indywidualnie kształtowanej w złożonym procesie kształtowania się wielozakresowej i wielowymiarowej tożsamości dziecka.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135553 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2022/2)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 14, 2022
Nov 9, 2022
25
35
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145464
Edition name | Date |
---|---|
Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy. Dylemat i wyzwanie edukacyjne | Nov 14, 2022 |