Object

Title: Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy. Dylemat i wyzwanie edukacyjne

PLMET:

click here to follow the link

Title:

Tożsamość dziecka jako ideologiczny konstrukt powinnościowy. Dylemat i wyzwanie edukacyjne

Alternative title:

The child’s identity as an ideological obligatory construct. Educational dilemma and challenge

Creator:

Nikitorowicz, Jerzy

ORCID:

0000-0003-4371-8322

Subject and Keywords:

child   identity   ideological   construct of duty   education  
dziecko   tożsamość   ideologiczny konstrukt powinnościowy   edukacja

Abstract:

The article aims to make people aware of the importance and the scope of an individually shaped identity in the complex process of shaping a child’s multi-range and multi-dimensional identity.  

Artykuł ma na celu uświadomić znaczenie i wagę zakresu tożsamości indywidualnie kształtowanej w złożonym procesie kształtowania się wielozakresowej i wielowymiarowej tożsamości dziecka.

Place of publishing:

Wrocław

Publisher:

Wydawnictwo Naukowe EDUsfera

Date issued:

2022

Detailed Type:

article  
artykuł

Identifier:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135553   ISSN 2082-9019   e-ISSN 2300-5866

DOI:

10.34616/wwr.2022.2.031.043

Source:

Pdg P 343

Language:

pol

Relation:

Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2022/2)

Is referenced by:

click here to follow the link

Access rights:

Attribution, ShareAlike  
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach

License:

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)  
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)

Location of original object:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

z.m

Object collections:

Last modified:

Nov 14, 2022

In our library since:

Nov 9, 2022

Number of object content hits:

25

Number of object content views in PDF format

35

All available object's versions:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145464

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

This page uses 'cookies'. More information