Health promotion campaigns ‒ analysis of the content and forms of communication
Nowak, Wioletta. Red. ; Szalonka, Katarzyna. Red. ; Waniowski, Paweł. Rec. ; Niemczyk, Agata. Rec.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:99749 ; ISBN 978-83-66066-83-0 (druk) ; ISBN 978-83-66066-84-7 (online)
(Prace Naukowe Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego) ; (E-Monografie ; nr 153)
Copyright by Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
2020-11-04
2019-12-04
2 193
2419
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/107976
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych | 2020-11-04 |
Światowy, Grażyna Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Haławin, Arkadiusz Banaszak, Ewa. Red.
Janowiec, Anna Kociołek, Roksana Majcher, Agnieszka Czernianin, Wiktor. Red.
Sadowa, Agnieszka Sadowa, Małgorzata Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Kardela, Magdalena Kostecka-Jurczyk, Daria. Red. Jakubowski, Sebastian. Red.
Nowak, Wioletta Szalonka, Katarzyna Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena. Red. Wrzosek, Stefan. Rec.