- Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
Object's details: Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
PDF
Structure
Komunikacja a zmiana społeczna.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89652 ; https://doi.org/10.34616/22.19.003 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-06-13
- Last modification date: 2024-09-16
- Content object's number of views: 352
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Family and school as a space of social capital creation
Creator:Malinowska, Joanna
Type:tekst
Contributor:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
Wspólnoty intencjonalne jako przykład alternatywnego stylu życia
Creator:Ambroziński, Dariusz
Type:tekst
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Creator:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Type:tekst
Contributor:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Zagrożenia płynące z korporacjonizmu na przykładzie ochrony praw konsumenta na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej
Creator:Szymański, Michał
Type:text
Contributor:Sadowski, Mirosław; Demiańczuk, Andrzej; Chrząszcz, Bartosz; Chmielecki, Jan. Red.; Antonów, Radosław; Duszka-Jakimko, Hanna. Rec.; Łuszczyński, Artur; Łuszczyńska, Małgorzata. Rec.; Niemczyk, Marcin. Rec.; Niewiński, Marcin. Rec.
Style życia we współczesnym społeczeństwie i ich wpływ na zachowanie rynkowe młodych konsumentów
Creator:Sobotko, Ewelina
Type:tekst
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Media a gospodarka : Systemowe uwarunkowania konsumpcjonizmu
Creator:Lewiński, Dominik
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Osoba zhybrydyzowana — media, więź i jednostka w późnym konsumpcjonizmie
Creator:Lewiński, Dominik
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Creator:Dyksik, Dorota
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota