- Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Object's details: Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
PDF
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89435 ; https://doi.org/10.34616/22.19.035 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-12
- Last modification date: 2024-06-17
- Content object's number of views: 1163
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Creator:Włoch, Stanisława
Teacher authority in People’s Republic of Poland: demands and reality
Creator:Król, Joanna
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Coach, tutor… educator
Creator:Pękala, Joanna Ludwika
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Creator:Gołdyn, Piotr
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta