- Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Object's details: Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
PDF
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89426 ; https://doi.org/10.34616/22.19.027 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-12
- Last modification date: 2024-06-17
- Content object's number of views: 1238
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Pedagogical practice from the perspective of student's early education
Creator:Komorowska-Zielony, Alicja
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta
Methodology and internship – an attempt to create a cooperation model
Creator:Banaszak, Marek