- Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Object's details: Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
PDF
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89343 ; https://doi.org/10.34616/22.19.220 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-24
- Last modification date: 2024-06-19
- Content object's number of views: 1674
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Creator:Paszenda, Iwona
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Creator:Maliszewski, Krzysztof
Type:text
Democracy, Utopia, Education
Creator:Włodarczyk, Rafał
Between vision and utopia. The role of education
Creator:Ferenz, Krystyna
Thinking about Multiethnicity
Creator:Wojdon, Joanna
About disappointment utopia and critical thinking
Creator:Włodarczyk, Rafał
Myśląc o wieloetniczności
Creator:Wojdon, Joanna