- W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Object's details: W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
PDF
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89335 ; https://doi.org/10.34616/22.19.212 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-24
- Last modification date: 2024-06-19
- Content object's number of views: 841
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Utopia i refleksyjność
Creator:Perkowska-Klejman, Anna
System korekcyjno-wyrównawczy a konstytucyjnie założona koncepcja samorządu terytorialnego
Creator:Bogucka-Felczak, Monika
Contributor:Miemiec, Wiesława
The implementation of the educational function of the familyduring three different eras – introduction to the subject issues
Creator:Dolata, Dorota
Type:tekst
(Un)desirable reflectivity
Creator:Jankowska, Agnieszka
Shaping students’ reflexivity in an entrepreneurial and research model of university
Creator:Wiśniewska, Danuta
Two Concepts of Reflectiveness in Karol Wojtyła’s Anthropology
Creator:Kubiak, Maria
The role of reflexivity in the context of adults’ self-creation process
Creator:Sladek, Anna
The analysis of financial efficiency of higher education in the European Union − non-parametric approach
Creator:Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Contributor:Ćwiąkała-Małys, Anna; Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Majewska-Jurczyk, Barbara