- 2. Strategie podejmowania refleksji w codzienności edukacyjnej
Group publication: 2. Strategie podejmowania refleksji w codzienności edukacyjnej
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Last modification date: 2023-05-18
- You could also download the object's description in these formats:
See also
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Creator:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Creator:Paszenda, Iwona
Type:text
Work – family life – society – education. Everyday livefrom the perspective of the concepts of Erich Frommand Theodore Brameld
Creator:Paszenda, Iwona
Type:tekst
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Creator:Szymala, Jacek
Type:tekst
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Creator:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Type:tekst
Daily life and reflexion. Searching for sources of adult learning
Creator:Frąckowiak, Anna
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Creator:Ferenz, Krystyna
Type:tekst