- Nauki dla wybranych. Charakterystyka ekskluzywnego nauczania Jezusa w Ewangelii Marka
Object's details: Nauki dla wybranych. Charakterystyka ekskluzywnego nauczania Jezusa w Ewangelii Marka
PDF
Structure
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89177 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-03
- Last modification date: 2023-05-18
- Content object's number of views: 240
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Teacher authority in People’s Republic of Poland: demands and reality
Creator:Król, Joanna
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Creator:Gołdyn, Piotr
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Creator:Zamecka-Zalas, Olga
Autorytarne prawa naturalne? Kilka uwag o negatywnym potencjale pozytywnych idei
Creator:Łuszczyńska, Małgorzata; Łuszczyński, Artur
Type:tekst
Contributor:Maciejewski, Marek; Scheffler, Tomasz
Sfera sacrum i profanum. Święta Góra Athos
Creator:Chrisidu-Budnik, Agnieszka
Contributor:Korczak, Jerzy; Szreniawski, Jan
Professor Danuta Koźmian – The Master
Creator:Magiera, Elżbieta
Contributor:Jędrychowska, Barbara
Changes in the Authority of the Father in the Polish Family in the Twentieth Century. The Interpretation from the Historical and Pedagogical Perspective
Creator:Śpica, Paweł
Type:tekst
Contributor:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Wierność i władza, czyli polityka według Penelopy
Creator:Ceglarska, Anna
Type:tekst