- Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Object's details: Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
PDF
Structure
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89172 - Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is part of:
oai:bibliotekacyfrowa.pl:89156 - Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-03
- Last modification date: 2025-04-10
- Content object's number of views: 295
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Creator:Paszenda, Iwona
Type:text
Inclusive education of students with visual impairment – the realm of utopia (?)
Creator:Czerwińska, Kornelia
Type:text
Nauka o literaturze w kontekście teorii Siegfrieda Schmidta
Creator:Płoszaj, Katarzyna
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Creator:Rabiej, Stanisław
Type:text
Supporting student in integration/inclusive early childhood education
Creator:Dobrowolski, Tomasz
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Creator:Odrowąż-Coates, Anna
Type:text
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Creator:Szumlewicz, Katarzyna
Type:text
Last viewed
- Families in terms of the Saint Pius X Brotherhood in the journal “Always Faithful”Creator:Figiel, DominikType:textContributor:Walasek, Stefania; Haratyk, Anna