- Sukces w teorii i praktyce edukacyjnej. Studium indywidualnych przypadków
Object's details: Sukces w teorii i praktyce edukacyjnej. Studium indywidualnych przypadków
PDF
Structure
Sukces jako zjawisko edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79768 ; https://doi.org/10.34616/22.19.168 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-10-09
- Last modification date: 2024-10-18
- Content object's number of views: 413
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Why Home-Schooling? Axiological Justifications for an Education Outside of the School System
Creator:Kucharska, Anna Maria
Type:tekst
Contributor:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Family in Social Pedagogy: Studies and Research Directions
Creator:Cichosz, Mariusz
Type:tekst
Parental modelling impact on young people’s aggressive coping strategy in social conflict situations
Creator:Borecka-Biernat, Danuta
Type:text
Zaangażowanie – klucz do sukcesu w wychowaniu dziecka
Creator:Piecuch, Ewelina
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Poczucie sukcesu jako czynnik podtrzymujący rozwój zawodowy nauczyciela
Creator:Koczoń-Zurek, Sabina
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Mały człowiek sukcesu, czyli o roli przedszkola w przebiegu kariery edukacyjnej dzieci
Creator:Mironiuk-Netreba, Alicja
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Wstęp
Creator:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Studenckie definiowanie sukcesu
Creator:Nieduziak, Edyta
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor