- Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
Object's details: Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
PDF
Structure
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79634 ; https://doi.org/10.34616/22.19.196 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-07-17
- Last modification date: 2024-06-19
- Content object's number of views: 1437
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Creator:Musiał, Ewa
Performing the professional role by teachers with experiences of reversing roles in the family
Creator:Żłobicki, Wiktor
Type:tekst
Bibliotherapy in inclusive education
Creator:Chatzipentidis, Kiriakos
Type:text
Contributor:Czernianin, Wiktor
Styl pracy nauczycieli w szkołach o zróżnicowanej edukacyjnej wartości dodanej
Creator:Majerek, Bożena
Contributor:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Creator:Żłobicki, Wiktor
Type:tekst
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta