- Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
Object's details: Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
PDF
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher: ;
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141617 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.48.9 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2025-01-08
- Last modification date: 2025-01-08
- Content object's number of views: 4
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Zillennialsi — generacja między generacjami
Creator:Widawska, Adrianna
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Internet jako przestrzeń publiczna : zagadnienia prawne i etyczne
Creator:Leśniewska, Anna
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Creator:Chobot, Kamila
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Creator:Jelonek, Natalia
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego
Creator:Kardela, Magdalena
Contributor:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian