- A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
Object's details: A Critical Analysis of Pinkwashing in the Political, Economic and Legal Spheres
PDF
Structure
Studia Erasmiana Wratislaviensia = Wrocławskie Studia Erazmiańskie : zeszyt naukowy studentów, dotorantów i pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
; - Contributor: : ; : ; : ; ; : ; ; : ; ; ;
- Institution: ; ;
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141058 ; https://doi.org/10.34616/150687 ; - Language:
- Abstract Language :
- Is part of: Wrocławskie Studia Erasmiańskie = Studia Erasmiana Wratislaviensia. 2023, 17
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2024-06-12
- Last modification date: 2024-09-30
- Content object's number of views: 112
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Creator:Jelonek, Natalia
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Creator:Ziobrowska, Justyna
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Creator:Dyksik, Dorota
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
New Competition Tool – (utracona) szansa na rozwiązanie algorytmicznych problemów prawa konkurencji
Creator:Wiaderek, Filip
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna