- Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Object's details: Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
PDF
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137395 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.4 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-05-26
- Last modification date: 2024-08-30
- Content object's number of views: 436
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Różnorodność jako wartość w employer brandingu na przykładzie komunikacji firm: Capgemini, IKEA, McDonald’s i PZU
Creator:Wiejak, Bartłomiej
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
Creator:Pakuła, Arleta
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Creator:Paczka, Edyta
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Creator:Sadowa, Agnieszka
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Creator:Zakusilo, Anastasiia
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Creator:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zmiana zachowań rynkowych pokolenia Z
Creator:Paczka, Edyta
Type:text
Contributor:Machaj, Mateusz
Fabrica Societatis. No. 4/2021 : Spis treści
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa