- Blaski i cienie edukacji domowej w przekonaniach praktykujących ją matek
Object's details: Blaski i cienie edukacji domowej w przekonaniach praktykujących ją matek
PDF
Structure
Wychowanie w Rodzinie.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Alternative title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133637 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2021.1.025.045 - Source:
- Relation:
- Is referenced by:
https://wwr.edusfera.press/ - Access rights: ;
- License: ;
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2022-03-23
- Last modification date: 2024-08-06
- Content object's number of views: 265
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Indigenous methodologies in the context of culturally sensitive research
Creator:Pilarska, Justyna
Type:tekst
Which literary theory tools can a psychologist use for interpreting language communication?
Creator:Kuncewicz, Dorota; Sokołowska, Ewa; Sobkowicz, Jolanta
Type:text
Contributor:Kuczyńska, Alicja
Opis projektu naukowego NCN PRELUDIUM 20 Informatycy w centrach outsourcingu usług dla biznesu w Polsce. Socjologiczne studium doświadczenia pracy
Creator:Pilch, Szymon; Felińska, Małgorzata
Utopia a edukacja domowa
Creator:Jarmuła, Anna
Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie
Creator:Zamecka-Zalas, Olga
Type:tekst
Why Home-Schooling? Axiological Justifications for an Education Outside of the School System
Creator:Kucharska, Anna Maria
Type:tekst
Contributor:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Woman reaching adulthood on the educational role of a mother
Creator:Śniegulska, Anna
Type:tekst
Parental involvement in helping children of early school age with homework. Possibilities of analysis
Creator:Musiał, Ewa
Type:tekst