- Prawnie uzasadnione interesy jako podstawa przetwarzania danych online
Object's details: Prawnie uzasadnione interesy jako podstawa przetwarzania danych online
PDF
Structure
Prawo Mediów Elektronicznych.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
; - Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:123495 ; - Language:
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:367449
- Has version: https://pme.uni.wroc.pl/
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2021-03-01
- Last modification date: 2024-02-29
- Content object's number of views: 533
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Zgoda(-y) na otrzymywanie newslettera z informacjami handlowymi drogą e-mailową
Creator:Mielniczuk, Martyna
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
The role and importance of binding corporate rules in the light of the general regulation on the protection of personal data
Creator:Kuźnicka, Dominika
Contributor:Helios, Joanna; Jedlecka, Wioletta; Kwieciński, Adam; Chmielnicki, Paweł
Kwalifikacja prawna plików cookie jako danych osobowych oraz podstawy prawne ich przetwarzania
Creator:Kolasiński, Michał R.
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Nekrosius, Vytautas; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Powierzenie przetwarzania danych osobowych w świetle ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
Creator:Pyka, Aleksandra
Type:text
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
Notki o autorach
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika