- Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Object's details: Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
PDF
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: ; : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110417 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.32.15 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-08-10
- Last modification date: 2024-08-30
- Content object's number of views: 1147
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Creator:Więckowski, Kamil
Type:tekst
Contributor:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Creator:Witek, Zuzanna
Contributor:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Creator:Matsuieva, Julia
Contributor:Jakubowski, Sebastian
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Creator:Sadowa, Agnieszka
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Etyka w reklamie bankowej — zadanie (nie)możliwe do spełnienia?
Creator:Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Szymonik, Anita
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Creator:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Type:tekst
Contributor:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Specyfika definiowania „przesłanek ograniczania” działalności gospodarczej na przykładzie zakazu reklamy aptek i punktów aptecznych
Creator:Jabłoński, Mariusz
Type:text
Contributor:Kiczka, Karol; Małecki, Witold