- Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Object's details: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
PDF
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.28.22 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-05-16
- Last modification date: 2024-08-30
- Content object's number of views: 1729
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Creator:Paczka, Edyta
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Creator:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Creator:Jaroszek, Agata
Type:text
Contributor:Kozłowski, Artur
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Creator:Zakusilo, Anastasiia
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Creator:Kijewska, Agnieszka
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Creator:Więckowski, Kamil
Type:tekst
Contributor:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Creator:Witek, Zuzanna
Contributor:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Creator:Matsuieva, Julia
Contributor:Jakubowski, Sebastian