- Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Object's details: Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
PDF
Structure
Zdrowie i style życia : wyzwania ekonomiczne i społeczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; : ; :
- Date issued:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:99749 ; https://doi.org/10.34616/23.19.124 ; ; - Language:
- Relation:
; - WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:908035
- Is part of:
Zdrowie i style życia - Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-12-04
- Last modification date: 2024-06-21
- Content object's number of views: 11406
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Creator:Światowy, Grażyna
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Zdrowie dzieci i młodzieży jako produkt medialny? (analizy i refleksje)
Creator:Kowalski, Mirosław
Type:tekst
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Creator:Haławin, Arkadiusz
Type:text
Contributor:Banaszak, Ewa
Care about the mental health of youth – between dialogue and bibliotherapy
Creator:Janowiec, Anna; Kociołek, Roksana; Majcher, Agnieszka
Type:text
Contributor:Czernianin, Wiktor
Orientacja prozdrowotna pracodawców w Polsce w świetle badań
Creator:Sadowa, Agnieszka; Sadowa, Małgorzata
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Project impact promoting a healthy way of life
Creator:Furmanowska, Mirosława
Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna