- Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Object's details: Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
PDF
Structure
Fabrica Societatis.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94091 ; https://doi.org/10.34616/fs.18.1.236.248 ; - Language:
- Abstract Language :
- Is part of:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/98331 - Is referenced by:
http://www.fabricasocietatis.uni.wroc.pl/ - Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.pl
- Rights holder:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-01-03
- Last modification date: 2024-09-13
- Content object's number of views: 919
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Creator:Robaczyński, Jakub
Type:text
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Creator:Zadęcka, Ewa
Type:text
Contributor:Jabłoński, Mariusz
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Creator:Ziobrowska, Justyna
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Creator:Dyksik, Dorota
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Creator:Żak, Konrad
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Starsi ludzie jako segment rynku reklamy w Polsce
Creator:Widerski, Jerzy
Type:tekst
Contributor:Szalonka, Katarzyna; Nowak, Wioletta
Kontrowersje wokół kosztów reprezentacji i reklamy. Analizy bilansowo-podatkowe
Creator:Ćwiąkała-Małys, Anna
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika