Szczegóły obiektu: Szkolni tutorzy i rodzice – sprzymierzeńcy czy wrogowie? Prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła – rodzice
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89971 ;
- DOI:
doi: 10.23734/wwr20171.221.232 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-10-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 121
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Coach, tutor... wychowawca
Twórca:Pękala, Joanna Ludwika
Miejsce i zadania kobiety w rodzinie katolickiej w przekazie miesięcznika „Rodzina Polska” (1927–1939)
Twórca:Michalski, Grzegorz
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Matka w polskiej myśli pedagogicznej 1795–1918
Twórca:Wnęk, Jan
Zmiany pokoleniowe w realizacji funkcji rodzinnych na podstawie badań studentów i ich rodziców
Twórca:Dubis, Małgorzata