Obiekt

Tytuł: Samozachowanie pozycji komunikacyjnej w interakcjach rodzic – dzieckoAbstract

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Autor:

Sekera, Ondřej

Abstrakt:

W artykule opisano wyniki badań w dziedzinie komunikacji rodzinnej. Dwuletnie badania ukierunkowane były na komunikację między rodzicami i dziećmi. Skupiono się na tak zwanych „modelach” Satir – ukazujących postawy samozachowawcze, najczęściej podejmowane przez rodziców w przekazach rodzinnych. Dane pochodzą z autentycznych nagrań wspólnej, rodzinnej komunikacji, zaistniałej w konkretnych sytuacjach (na przykład dzieci przygotowujące się do szkoły, podczas uprawiania sztuki i rzemiosła, siedzące przy stole itp). Naszym celem było opisanie i analiza – w kontekście realizacji strategii samozachowawczych – konkretnych przykładów w zakresie komunikacji rodzinnej, stosowanej przez rodziców w relacji z dzieckiem.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

Współtwórca:

Sadowska, Edyta. Red. ; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89966 ; ISSN 2082-9019 ; e-ISSN 2300-5866 ; doi:10.23734/wwr20171.145.154

Źródło:

Pdg P 343

Język:

eng

Powiązanie:

Wychowanie w Rodzinie, T. 15 (1/2017)

Ma odniesienie w:

kliknij tutaj, żeby przejść

Prawa dostępu:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Właściciel praw:

Ondřej Sekera

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2020-02-21

Data dodania obiektu:

2018-10-15

Liczba wyświetleń treści obiektu:

36

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

55

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/96014

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji