Obiekt

Tytuł: Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Autor:

Kondracka-Szala, Marta

Abstrakt:

Artykuł stanowi prezentację wyników badań przeprowadzonych z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety wśród aktualnych i byłych studentek/studentów kierunków pedagogicznych przygotowujących do pracy na stanowisku nauczyciela edukacji przedszkolnej i/lub wczesnoszkolnej różnych polskich uczelni. Cele badania koncentrowały się wokół autorefleksji praktykantów w obszarze ich przygotowania do odbywania praktyk pod kątem m.in.: kompetencji, cech osobowości, a także oceny organizacji i przebiegu samych praktyk. Badanie pozwoliło również na poznanie problemów, sukcesów, potrzeb i motywacji praktykantów. Wyniki skłaniają do refleksji nad modelem praktyk pedagogicznych funkcjonującym na polskich uczelniach wyższych przygotowujących do pracy w zawodzie nauczyciela dziecka młodszego.

Wydawca:

Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

Data wydania:

2018

Format:

application/pdf

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89433 ; ISBN 978-83-62618-36-1

DOI:

10.34616/22.19.033

Język:

pol

Powiązanie:

Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania, s. 174-184

Prawa dostępu:

Regulamin korzystania z Biblioteki Cyfrowej Uniwersytetu Wrocławskiego

Licencja:

kliknij tutaj, żeby przejść

Właściciel praw:

© Copyright by Marta Kondracka-Szala

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-06-25

Data dodania obiektu:

2018-03-12

Liczba wyświetleń treści obiektu:

48

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

70

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94936

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji