- „Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
Szczegóły obiektu: „Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
PDF
Struktura
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89423 ; https://doi.org/10.34616/22.19.024 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 328
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
Twórca:Archacka, Magdalena
Współtwórca:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
(Geo)poetyka marzenia. Utopia – heterotopia – trzecia przestrzeń
Twórca:Piasecka, Małgorzata
Mit o powodzi i wydarzenia 1997 roku jako utopia konstytuująca tożsamość wsi Łany, Kamieniec Wrocławski i Jeszkowice
Twórca:Achremowicz, Hanna; Kamińska, Kamila
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Twórca:Komorowska-Zielony, Alicja
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta
Polacy na wileńskim pograniczu kultur: przestrzenie (nie)porozumienia a budowa międzykulturowej wspólnoty
Twórca:Szerląg, Alicja
Typ:tekst