Object

Title: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania

PLMET:

click here to follow the link

Title:

Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania

Subject and Keywords:

praktyki pedagogiczne   nauczyciele   studenci   przygotowanie zawodowe   szkoła

Abstract:

Niniejszy tom prezentuje sposób myślenia o praktykach pedagogicznych jako o integralnej części profesjonalnego przygotowania nauczycieli do pracy. O jego strukturze zadecydowały obszary, którym Autorzy nadali szczególne znaczenie i w obrębie których toczyły się naukowe dyskusje. Pierwsza część publikacji zawiera opracowania dotyczące teoretycznych podstaw praktyk pedagogicznych w kontekście modelu edukacji nauczyciela oraz refleksje na temat znaczenia praktyk pedagogicznych dla budowania postawy nauczyciela – świadomego profesjonalisty. Teksty zamieszczone w drugiej części prezentują przykłady rozwiązań stosowanych w praktykach pedagogicznych w kontekście kształtowania/doskonalenia kompetencji nauczycieli wczesnej edukacji. W trzeciej części tomu Autorzy skoncentrowali się na ukazaniu praktyk pedagogicznych z perspektywy ich uczestników: studentów-praktykantów i nauczycieli.

Publisher:

Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

Date issued:

2018

Identifier:

ISBN 978-83-62618-36-1

Language:

pol

Rights holder:

Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

Location of original object:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Object collections:

Last modified:

Sep 21, 2022

All available object's versions:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94921

Show description in RDF format:

RDF

Download descriptions of component publications in RDF format:

RDF ZIP

Edition name Date

This page uses 'cookies'. More information