- Coach, tutor... wychowawca
Szczegóły obiektu: Coach, tutor... wychowawca
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89346 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89346 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 624
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Szkolni tutorzy i rodzice – sprzymierzeńcy czy wrogowie? Prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła – rodzice
Twórca:Sarnat-Ciastko, Adrianna
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Nauczyciel i wychowawca Profesor Zygmunt Ruta (1932–2021) – życie i nauka
Twórca:Ślęczka, Ryszard; Ruta, Adam
Typ:tekst
Dom jako przestrzeń dzieciństwa i dorastania – (auto)biograficzne konteksty w pracy coachingowej
Twórca:Piorunek, Magdalena
Tutoring rówieśniczy szansą na rozwijanie empatii u dzieci w grupach integracyjnych
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Twórca:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa