Szczegóły obiektu: Codzienność, potoczność, refleksyjność jako egzystencjalne wyznaczniki sytuacji poradniczej w (po)nowoczesnym świecie
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89342 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 284
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Twórca:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Twórca:Sladek, Anna
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Poradnictwo rodzinne jako pomoc w rozwiązywaniu życiowych problemów rodziny
Twórca:Gałęska, Urszula
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Winczura, Barbara. Red.
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna