Szczegóły obiektu: Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89339 ;
- DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 971
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
Twórca:Wróblewska, Alina; Łagodowski, Waldemar
Refleksyjny uczeń wobec przemocy rówieśniczej
Twórca:Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona
Prawa refleksowe jako źródło interesu prawnego
Twórca:Piwoński, Karol
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula