- Refleksja w codzienności – perspektywa pedagogii osoby
Szczegóły obiektu: Refleksja w codzienności – perspektywa pedagogii osoby
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89338 ; https://doi.org/10.34616/22.19.215 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 473
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne generacji 50+
Twórca:Olszewski, Włodzimierz
Niecodzienna codzienność. Nie tylko o jednym wierszu Juliana Tuwima
Twórca:Sioma, Radosław
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Twórca:Paszenda, Iwona
Matka Polka Pandemiczna - życie codzienne współczesnych matek w czasie pandemii
Twórca:Lewicka, Monika
Typ:tekst
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Twórca:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst