Szczegóły obiektu: (Nie)pożądana refleksyjność
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89349 ;
- DOI:
doi: 10.34616/22.19..226 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 415
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Refleksyjny uczeń wobec przemocy rówieśniczej
Twórca:Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Twórca:Kubiak, Maria
W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Twórca:Żywczok, Alicja
Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Twórca:Sladek, Anna