Obiekt

Tytuł: (Un)desirable reflectivity ; (Nie)pożądana refleksyjność

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

(Un)desirable reflectivity  
(Nie)pożądana refleksyjność

Autor:

Jankowska, Agnieszka

Temat i słowa kluczowe:

cognitive style   everyday life at school   reflective student   reflectivity  
codzienność szkolna   refleksyjność   refleksyjny uczeń   styl poznawczy

Abstrakt:

In the article I present the reflectivity which is understood as a characteristic of cognitive style and I present the way of cognitive functioning of the reflective student. I examine certain educational situations in which reflectivity implies high learning outcomes, and situations in which it hinders learning at school, revealing the ambiguity of cognitive reflectivity.  
W artykule przedstawiam refleksyjność pojmowaną jako cechę stylu poznawczego oraz prezentuję sposób poznawczego funkcjonowania ucznia refleksyjnego. Rozpatruję określone sytuacje edukacyjne, w których refleksyjność implikuje wysokie efekty kształcenia oraz te, w których utrudnia ona szkolne uczenie się, ujawniając tym samym niejednoznaczność refleksyjności poznawczej.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego

Data wydania:

2017

Format:

application/pdf

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89349

DOI:

doi:10.34616/22.19..226

Język:

pol

Powiązanie:

Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T. 2, s. 218-232

Właściciel praw:

Copyright by Agnieszka Jankowska

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr

Autor opisu:

h.w.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 mar 2021

Data dodania obiektu:

24 sty 2018

Liczba wyświetleń treści obiektu:

150

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

175

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/94645

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Nazwa wydania Data
(Nie)pożądana refleksyjność 19 mar 2021

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji